To 2012 η Sigma Media Group ξεκίνησε να οργανώνει το Tourism Plan της μεγαλύτερης και πιο εμπεριστατωμένης προβολής της Ελλάδας στο εξωτερικό.
Ξεκινώντας απ΄την χαρτογράφηση της Ελλάδας και προχωρώντας σε μια σπάνια δημοσιογραφική έρευνα,η εταιρεία δημιούργησε ένα σπάνιο ανέκδοτο υλικό το 2013.
Το 2014 ξεκίνησε η πρώτη αστείρευτη σειρά λήψεων με βάση τις έρευνες και τις μελέτες που έγιναν διεξοδικά και κράτησαν 8 μήνες, για το νησί της Σαντορίνης.
Το 2015 ολοκληρώθηκαν τα γυρίσματα του «The Santorini Project» κι όλη η δυναμική κινητοποίηση της Sigma Media σε συνεργασία με τους φορείς και τους κατοίκους του νησιού,που στήριξαν πολύ δυνατά την Εθνική προσπάθεια της Sigma Media,όπως έχει χαρακτηριστεί απ΄όλα τα ΜΜΕ της Ελλάδας.
Το 2016 η Sigma Media αποφάσισε την επέκταση των Action in Greece απ΄άκρη σ΄άκρη σε όλη την Βόρεια Ελλάδα ξεκινώντας απ΄την εξωτική Χαλκιδική. Οι έρευνες και οι λήψεις είχαν σαν αρχή τον Δήμο Σιθωνίας Χαλκιδικής και ολοκληρώθηκαν στις αρχές του
Οκτωβρίου του 2017.Οι Action in Greece,συνεχίζουν δυναμικά τις αδιάκοπες εργασίες τους στους υπόλοιπους Δήμους της Χαλκιδικής και μετά θα επεκταθούν με αναλυτικές εκπομπές σε όλη την Βόρεια Ελλάδα.
Ακολουθούν όλοι τόποι της Ελλάδας με την πλήρη ανάλυση τους,στο επόμενο δεκαετές πρόγραμμα γυρισμάτων της Sigma Media.
Τα κινηματογραφικά ντοκυμαντέρ Action in Greece αφορούν σεήθη,έθιμα,παράδοση,γαστρονομία,ιστορία,αρχαιολογία,φιλοξενία,επιχειρηματικότητα,θρησκεία,φυσική ομορφιά,ανάδειξη του φυσικού πλούτου κάθε περιοχής,εξαγωγές και κάθε πτυχή που αφορά στους σπάνιους τόπους της Ελλάδας μας.
The Santorini Project:sample
ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ Η SIGMA EXPORTS